Re: Pamiec 133 na 100 i nie wiecej?

Autor: Janusz B. (jbstudent_SKASUJTO_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 08:14:19 MET

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message
> A jaki to miałoby mieć Twoim zdaniem sens, aby FSB CPU chodziło
> z 100MHz a pamięci ze 133MHz? To brzmi trochę bez sensu...
> Przecież w takim przypadku pamięci dają dane szybciej niż
> procek w ogóle je potrzebuje... Jeśli pamięci są wolniejsze
> to jeszcze procek może zrobić parę taktów na sucho i poczekać
> na dane, ale szybsze pamięci od procka to trochę bez sensu...
> Przynajmniej tak mi się wydaje - ale może jest tu jakiś myk?

To po co producent plyty glownej dal mozliwosc pociagniecia pamieci na 133,
jak procek jest na 100?
Raczej nie robi sie rzeczy bez sensu.
Trudno mi to wytlumaczyc budowa pamieci, ale moze...
moze dzieki temu procek nie musi czekac na ustabilizowanie sie danych na
wyjsciach pamiatki? Bo dzieki temu, ze chodza szybciej stabilizacja
nastepuje w czasie kiedy procek jeszcze ich nie patrzebuje?

Janusz