Re: Baracuda IV _czy faktycznie bezszelestna ?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 01:14:23 MET

"Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl> napisal w

> Bry
> No wlasie . Czy ona jest taka bezglosna jak piszecie w
> swoich postach ? Sam mam Fujitsu MPG 3204AT E i to jest
> dysk ktorego naprawde nie slychac Korci mnie jednak zmienic
> go na Baracude IV_40 Gb _ tylko boje sie ze potem
> "gwizdanie " bedzie mi sie kojarzylo z HDD firmy Seagate
> Pozdrawiam
> Blesso

Pamietam jak bedac kiedys posiadaczem Medalista siadlem do kompa
z dyskiem Fujitsu. Hmm na jakis czas znienawidzilem swoj dysk.
A co do B4 faktycznie jest bezglosna. U mnie zamiast obudowy
jest sam stelaz i jescze nigdy nie udalo mi sie jej uslyszec (B4
ofkoz, nie obudowy), a wiatraki nie sa glosne. Ale faktycznie w
nocy slychac czasem swist. Ale nie jest to gwizdanie tylko
wlasnie taki "odlegly" swist. Nie przeszkadza on jednak, poza
tym nie przesadzajmy, taki talez krecacy sie z predkoscia
7200RPM musi wydawac jakis dzwiek.

--
		Pozdrawiam
                Luka