Problem z cd

Autor: sfora (s4a_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Mar 2002 - 01:07:52 MET

Witam wszystkich, i od razu przechodzę do sprawy. Mam dziwaczny problem z
CD, ostatnio zainstalowałem sobie XP i zaczęły się dziać dziwne rzeczy, CD
które wcześniej pod W98 chodziło poprawnie, przestało w ogóle wykrywać
płytki (wydaje się jakby nie mógł się "rozkręcić"). Ale to nie wszystko,
jeżeli podczas startu komputera, jakakolwiek płytka znajduje się w
napędzie, to w tedy cały problem znika i napęd zaczyna pracować normalnie,
tzn. płytki są wykrywane i normalnie otwierane.
W pierwszej chwili myślałem, że jest to kwestia popsutego CD ale potem,
kiedy odkryłem że problem objawia się tylko w przypadku kiedy, podczas
startu systemu w napędzie nie ma płytki, pogubiłem się kompletnie i
naprawdę nie mam już żadnej koncepcji co do przyczyn tego dziwnego
zachowania napędu.
Napęd CD to Liteon LTN4855.
Wielkie dzięki za ewentualną pomoc.

pozdrawiam
sfora

--
Jakub Gładysz
The Clash Of Honor Calls To Stand When Others Fall