Re: jeszcze o wyciszaniu - zasilacz

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 23:46:10 MET

Cześć,

>Witam!
>Wszyscy chcą mieć ciche komputery - ja też :)

Są już tacy co mają ;)

>I mam pytanie, ktoś może to już zrobił: czy gdyby
>zdjąć górną pokrywę z zasilacza a w obudowie nad zasilaczem
>wywiercić dziurę (dziury) to można by zrezygnować z
>wbudowanego weń wentylatora? Pozwólmy działać fizyce!

Ktoś zrobił coś lepszego ;))
Wywalił zasilacz na zewnątrz, wyłączył wiatrak ... i chulaj dusza ;))
Trochę ryzykowne ... nie polecam.

>Interesuje mnie tylko kwestia zasilacza, inne elementy już
>mam skutecznie chłodzone :)

Nie ma co kombinować, otwierasz zasilacz, w czerwony kabelek od
zasilania coolera wlutowujesz rezystor np. 100ohm (DC12V) i masz na
wyjściu 5,5-6 V rodem z Fan Mate Zalmana (bez regulacji).
Cicho, miło i jest wentylacja.

Pozdrawiam:
===Tomy===

GG: 203753, ICQ: 20802475