Re: Ile wytrzymuje HP

Autor: Relifex (relifex_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 Mar 2002 - 23:43:41 MET

> U mnie HP 690C wyzionela ducha po 4 latach uzytkowania w
firmie.(ok500-1000
> kartek miesiecznie)
>
> A tak przy okazji jakiej firmy napelniacze uzywasz do HP 930.

Drobne sprostowanko, nie doliczyłem się wcześniej, moja drukarka będzie
miała przebieg nie 25 a około 40 tys. kartek. A napełniaczy nie używam bo ja
bym ducha wyzionął ;-) Używam tuszy z beczułek po 500 ml. do czarnego na
jeden raz wchodzi mi około 60 ml i to starcza na jakieś 1500-2000 stron
tekstu. A jeden kartrydż udało mi się napełniać do 20 razy, ostatnio właśnie
odmówił wspólpracy, ale może z powodu zbyt dużej ilości kulek napchanych do
środka. Nowy kartrydż zaślepiam już gumką może dłużej pożyje;-) Jeśłi chodzi
o napelniacze to kilka razy stosowałem Fullmarka, ale jest kiepski
przynajmniej jeśli chodzi o kolor, tusz wydaje się wrze i po dłuższym
drukowaniu przestaje pisać, po ostygnięciu wraca do normy. JetTec okazał się
skuteczny, ale kolory były nieco cherlawe.