Re: tanio pod Celerona ??

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 19:46:25 MET

Użytkownik Krzysiek <>
> Eeee...
> A co masz z tym abitem st6 nie tak?
> Krzysztof Szczepanek
__________
Nie powiem ____plyta dobra_
ale cos szwankuje transfer z HDD
mam Fujitsu MPG 3204AT i na poprzedniej plycie mimo ze tam tylko UDMA 66
sprawowal sie lepiej
a jak juz Winamp "zacina " mi muze (przy odtwarzaniu)gdy np przerzucam pliki
z jednego katalogu do drugiego to..... mowiac szcerze nie spotkalem sie z
tym wczesniej Sisioft Sandra tez nie pokazuje rewelacji(w porownaniu z VH6)
no i to ...pieronskie ACPI (nie da rady go wylaczyc w Biosie _a troche mam
obawy przed ingernecja w BIOS bo on w innej podstawce niz zwykle (ta
kwadratowa ) i nie mozna by zrobic programowania na goraco w razie czego
Blesso