Re: poradźcie.....

Autor: biuro (biuro_at_mathiasmachines.com)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 13:37:09 MET

> zamierzam sie przesiąść na durona 1000 i płytke ecs'a k7s5a doradźcie czy
> takie coś jest todobre głównie chodzi o płyte

Niedroga, dobra plyta. Ja zdecydowalem sie na ecs ale k7vta3 (via) i nie
zaluje, choc niektorzy namawiali mnie na k7s5a (sis). W wydajnosci sa
podobne w s5a masz mozliwosc obsadzenia zarowno 2xSDRAM i 2xDDRAM w vta3
tylko 3xDDRAM. IMHO nie warto juz zajmowac sie SDRAMem ,chyba że ze
starego zestawu. No i jest w s5a sieciowka o ile sie nie myle. Jesli
chodzi o stabilnosc to wszystko zalezy ...od egzemplarza, reszty
zestawu...

de_at_mon