Re: Ile wycisnac z Celerona2 1,2Mhz i plyty Asus TUSL-2c

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Mar 2002 - 13:38:11 MET

"Tomasz Kruczkowski" <tkruczkowski_at_o2.pl>, wrote in

> Mam pytanko na ile bezpiecznie mozna krecic ten procek.

Go over the limits.

> Moze ktos podzieli sie swoimi doswiadczeniami (napiecie,czestotliwosc
> magistrali, itp)

Plyta ma dosc niskie maksymalne napiecie jakie mozna dac, AFAIR 1,6iles
Volta czli najlepiej usaw max a magistrale ile sie da maxymalnie ze 100%
stabilnoscia.

> W tej chwili chodzi na 1,4Mhz a wolalbym nie przedobrzyc.

Jak przedobrzeysz to najwyzej wyczyscisz ustawienia biosu.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!