Re: Pisczacy zasilacz

Autor: warlOCK (warlOCK2000_at_wp.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 21:48:58 MET

dołączam sie do pytania o zwolnienie obrotów - ja zrobiłęm inaczej -
redukcja wylotu (uszczelnina gąbką na krawędziach żeby nie brzęczało) jest
dużo ciszej, ale grzeje się obudowa powyżej - może się nie spali - hehe -
ale ja ściągnąłem obudowe z zasilacza - teraz planuje dodatkowo chlodzenie
wodne na procku i grafie - więc w kompie nie będzie więcej ciepłych rzeczy
prócz pamięci - a co do piszczenia - ja uziemiałem do obudowy radiatory w
zasilaczu - też dźwięczały - pomogło - w razie czego mail:
warlOCK2000_at_wp.pl

żadko przeglądam newsy

pozdrawiam