Pisczacy zasilacz

Autor: Artur (ahan_at_zg.home.pl)
Data: Tue 26 Mar 2002 - 19:02:34 MET

Od jakiegos czasu z komputera wydobywa sie dziwny pisk, wysokiej
czestotliwosci. W koncu doszedlem do tego, iz jest to wina zasilacza, a
dokladniej zwojnicy, poniewaz gdy jej dotykam, delikatnie przesuwam na boki,
dzwiek sie wycisza, choc nie zanika.
Informacja na piszczacym elemencie: R32035211157, 0110, QG.

Czy jest jakis sposob na jego wyciszenie, czy pozostaje mi wymiana
zasilacza? Czy taka zwojnice mozna gdziekolwiek kupic?

Mam jeszcze jedno pytanie - czy zasilacze 300W grzeja sie duzo bardziej od
250W (chcialbym wyciszyc wiatrak, ograniczajac jego predkosc obrotowa, boje
sie, ze sie spali)?

Pozdrawiam,
Artur