Re: Karta dzwiekowa

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 20:10:52 MET

In pl.comp.pecet Luki105 <luki105_at_tenbit.pl> wrote:
: Nie przejmuj sie tymi docinkami, ja tez jestem amatorem, niby wiedza lepiej,
: a tak naprawde nic poradzic nie umieja.
: Ja ci radze sformatowac wszystkie twardziele i dyskietki z driverami, moze
: wtedy pojdzie:))))) Oczywiscie mozesz tez sprawdzic u kumpla kabel zanim
: cokolwiek sformatujesz, bo nawet drivery z 2005 roku nie pomoga gdy kabel
: nie styka.

  Troche nie wiem dlaczego to jest odpowiedz na moj list a nie kolegi od
formatowania, ale niech bedzie... :)

Wit