Re: Karta dzwiekowa

Autor: Luki105 (luki105_at_tenbit.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 13:48:35 MET

Nie przejmuj sie tymi docinkami, ja tez jestem amatorem, niby wiedza lepiej,
a tak naprawde nic poradzic nie umieja.
Ja ci radze sformatowac wszystkie twardziele i dyskietki z driverami, moze
wtedy pojdzie:))))) Oczywiscie mozesz tez sprawdzic u kumpla kabel zanim
cokolwiek sformatujesz, bo nawet drivery z 2005 roku nie pomoga gdy kabel
nie styka.
Powodzenia