Re: AthlonXP i Soltek DRV4

Autor: PAIN (zoo_at_poczt.fm.NO.SPAM)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 18:29:02 MET

> OK. Ale po co ta "wieksza wydajnosc". Czyzbys znalazl zastosowanie
> swojego komputera, dla ktorego ci aktualny konfig (nie krecony) nie
> wystarczal? Bo chyba nie chodzi o "samo posiadanie wydajniejszego
> kompa tak dla zasady". (z ciekawosci pytam) Mi wlasnie moj wystarcza -
> dlatego nie krece.
Jesli cos sie nie grzeje, jest na gwarancji, moze dzialac szybciej ... - to
tak jakbym mogl wziac samochod z dwoma silnikami o tym samym spalaniu -
bierzesz 70 czy 100 KM ? :)
Co do CPU - kodowanie dzwieku obrazu, opcja catch-up w OE :), i wszelkie
inne zastosowania zzeracjace go w 100% - tu widac roznice wydajnosci. A
podniesienie szybkosci taktowania FSB wplywa nie tylko na CPU (szyny PCI,
itp.).

> Tu sie zgadzam, choc jestem moze jeszcze troszke zbyt malo
> doswiadczony w pracy z Soltekiem i Athlonem :-))). Przy okazji, DRV2/4
> jest niezla plyta do krecenia - to byl pewien powod, dla ktorego ja
> kupilem. Myslalem wtedy: "a nuz mi nie wystarczy to co kupie". :-)))
> Swiat komputerow tak szybko idzie do przodu. :-)
I masz racje - predzej czy pozniej tez podkrecisz.

PAIN