Re: AthlonXP i Soltek DRV4

Autor: towarzysz Vader (admin_at_nospam.nasz.rzeszow.prv.pl)
Data: Sun 03 Mar 2002 - 17:48:40 MET

Dnia Sun, 3 Mar 2002 12:51:42 +0100 takiem cos tu przeczytal:
>Patrz wyzej.

OK. Ale po co ta "wieksza wydajnosc". Czyzbys znalazl zastosowanie
swojego komputera, dla ktorego ci aktualny konfig (nie krecony) nie
wystarczal? Bo chyba nie chodzi o "samo posiadanie wydajniejszego
kompa tak dla zasady". (z ciekawosci pytam) Mi wlasnie moj wystarcza -
dlatego nie krece.

>Ja tez nie mam ;) A Soltek (DRV2/4[jesli ktos koniecznie chce ATA133]) jest
>moim zdaniem naprawde udana plyta.

Tu sie zgadzam, choc jestem moze jeszcze troszke zbyt malo
doswiadczony w pracy z Soltekiem i Athlonem :-))). Przy okazji, DRV2/4
jest niezla plyta do krecenia - to byl pewien powod, dla ktorego ja
kupilem. Myslalem wtedy: "a nuz mi nie wystarczy to co kupie". :-)))
Swiat komputerow tak szybko idzie do przodu. :-)

>Skoro za darmo to i tak krok naprzod :)

To moze ktos pomoze mi zrobic kolejny tego typu krok? ;-)))

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/