Re: problem z caviarem 850 mb

Autor: Artur Malkiewicz (artur_malk_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 15:31:20 MET

Użytkownik "fishaa" <fishaa_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> heja.
> instalowalem system (win98) na 486_at_50
> wszystko poszlo ok, zainstalowalem office 97.
> Po restarcie ukazal mi sie napis 'brak systemu
> operacyjnego' a przy probie odczytu twardego
> dysku ' problem z odczytem CZESCI twardego
> dysku' (ten sens, moze slowa zmienilem ale pamiec
> juz nie ta).. w biosie twardy jest dalej widziany jako
> 850 jednak pierwsza ramka po post'cie pokazuje
> go jako 528 mb (tak samo jak fdisk) ...nie wiem co
> sie stalo, proba uruchomienia drugiego komputera
> (celeron) z podpietym tym twardym dyskiem jako
> [...]
Rozsypała się partycja i masz błędnie wskazywaną pojemność, nic
szczególnego. W każdym razie dysk powinien być OK. Scandisk, powinien
naprawić błędne wskazywaną wolną przestrzeń. Jeśli przyczyną nie były Bad
sektory, a scandisk sobie nie poradzi to usuń wszystkie partycje i założyć
na nowo, potem formatowanko i powinno grać. Zakładać partycje radzę z FAT32.

Artur