problem z caviarem 850 mb

Autor: fishaa (fishaa_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 14:15:53 MET

heja.
instalowalem system (win98) na 486_at_50
wszystko poszlo ok, zainstalowalem office 97.
Po restarcie ukazal mi sie napis 'brak systemu
operacyjnego' a przy probie odczytu twardego
dysku ' problem z odczytem CZESCI twardego
dysku' (ten sens, moze slowa zmienilem ale pamiec
juz nie ta).. w biosie twardy jest dalej widziany jako
850 jednak pierwsza ramka po post'cie pokazuje
go jako 528 mb (tak samo jak fdisk) ...nie wiem co
sie stalo, proba uruchomienia drugiego komputera
(celeron) z podpietym tym twardym dyskiem jako
drugi powoduje blad ochrony systemu...

moze ktos pomoze mi rozwiazac ten problem

z gory dzieki
fishaa