Re: Wydajny serwer Linuxowy

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 07:11:15 MET

Wojciech Puchar wrote:

> co to znaczy najlepsze? chip albo przeszedł testy albo nie.

Mógł je przejść przy temperaturze rdzenia 55°C a mógł też przy 70°C, ...
Ja bym bardziej ufał temu drugiemu, bo pomiędzy stanem "proc działa
zawsze dobrze" a "proc wywiesza się na POST" jest kilkanaście °C
obejmujących stany od "wywala się po wejściu do GUI", poprzez "czasem po
ok 2 godzinach wyskakuje z Quake" (te się łatwo diagnozuje), aż do
"działał kilka godzin w 3DMarku, ani razu się nie wypieprzył w żadnej
grze, ale raz puścił segfaulta przy kompilacji QT i KDE", lub pasqdnych
zachowań (które w domu ujdą) typu: "w tym kwartale 2 razy miałem
segfault, a po zrestartowaniu programu wszystko było OK, uptime mam pół
roku, średnie obciążenie ~0.5", "wszyscy tu liczyli przez rok, aż
przyszedł user x z programem y, który zawiesza tylko ten komputer i to w
sposób niepowtarzalny, nawet jak się go puszcza tak samo" ...

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak