Re: k7s5a i duzo problemow

Autor: remi (cipka9_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 01 Mar 2002 - 07:14:29 MET

SiS 7012 PCI Audio driver V1.03c (2002/01/17) sterowniki do win95-win98
SiS AGP VxD driver V1.09 (2002/01/09)

probowalem przekladac do innych slotow ale to samo

a z tym przerwaniem to konca nie jestem pewien ale zadnych konfliktow
nie ma

Użytkownik Piotr Traczykowski <ptracz_at_ippt.gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5lg06$mrt$1_at_flis.man.torun.pl...