Re: Norton Ghost i dysk z dwoma partycjami

Autor: artkor (artcor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 20:21:53 MET

On Fri, 22 Feb 2002 10:45:10 +0100, "Rafal Gryz"
<rafal=SKASUJTO=@zstz.tarnow.pl> wrote:

>Jeszcze jedno pytanie, Norton Ghost nie widzi partycji, wiec jak mam 2
>partycje na jednym dysku to on zrobi odrazu lustro obydwuch partycji? i

Zrobi obraz tylko tej partycji ktora widzi i ktora wybierze.

>wlasnie jak to teraz przywrocic na wiekszym dysku, tzn, czy rozmiar
>poprzednich partycji zostanie zachowany, czy moge na nowym dysku zrobic
>partycje jakie tylko chce i wtedy system zotanie przeniesiony na wieksze
>partycje bez zadnych problemow.

W 'OBRAZIE PARTYCJI' sa TYLKO PLIKI z tej partycji i nic wiecej. Tak
wiec mozesz to smialo potem wgrac na chocby 120 GB partycje a jej
wielkosc sie nie zmieni, bedzie dalej 120GB.

Wielkosci partycji zmienilyby sie tylko wtedy, gdybys probowal wgrac
na taki dysk 'OBRAZ DYSKU', w nim sa i pliki z danego dysku i
informacje o jego strukturze czyli ilosci, wielkosci i rozmieszczeniu
partycji.

Mam nadzieje ze teraz juz wszystko jasne jest.