Re: Norton Ghost i dysk z dwoma partycjami

Autor: Rafal Gryz (rafal=SKASUJTO=_at_zstz.tarnow.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 10:45:10 MET

Jeszcze jedno pytanie, Norton Ghost nie widzi partycji, wiec jak mam 2
partycje na jednym dysku to on zrobi odrazu lustro obydwuch partycji? i
wlasnie jak to teraz przywrocic na wiekszym dysku, tzn, czy rozmiar
poprzednich partycji zostanie zachowany, czy moge na nowym dysku zrobic
partycje jakie tylko chce i wtedy system zotanie przeniesiony na wieksze
partycje bez zadnych problemow.