Re: SL-75DRV4 - kilka problemow. Przylaczam sie do pytania...

Autor: Sławek Molenda (jeszua_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 17:10:49 MET

On Sat, 23 Feb 2002 15:09:13 +0100, "Grzegorz"
<grzegorz_si_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Co do problemu Sławka to nie wiem, jak nowy bios nie pomoze to pewnie plyta
>uszkodzona
>Pozdrawiam
>Grzegorz

To już druga w tym miesiącu :-\ Książkę mógłbym napisać o mojej
współpracy z serwisem i o spieraniu się, że _jednak_ nie działa.
Coś chyba jest uszkodzone, bo to nie jest wyłącznie kwestia
mnożnika. Czy to możliwe, że płyta rusza z FSB ustawionym na 240 MHz,
a jak zmniejszę na 200, to już nie? Nawet w instrukcji jest napisane,
że FSB 200 MHz to ustawienie defaultowe. A u mnie ona nie chce się
uruchomić z żadnym defaultowym ustawieniem, ani prędkością procesora,
ani jego zasilaniem. Co oni teraz za sprzęt robią...

Pozdrawiam
--sm