Re: SL-75DRV4 - kilka problemow. Przylaczam sie do pytania...

Autor: Grzegorz (grzegorz_si_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 15:09:13 MET

Ja mam soltka drv2 i nie ma zadnych problemow z ustawieniem pracy procesora
(mam 1600+) i dziala z prawidlowym zegaram moze macie wadliwe
egzemplarze??????
Z biosem tez nie mam zadnych problemow, zarowno ze starym ani z nowym
(zaktulalizowalem na najnowsza wersjie - moze sprobojecie?)
Z plyty jestem bardzo zadowolony

"Ten sam problem :-( Plyta Soltek 75DRV2, Athlon 1,6, zworki ustawione
chyba prawidlowo, ale procesor zglasza sie jako 1,4...."
chmmm moze sie wyglupie, ale procesor Athlonxp 1600+ pracuje z zegarem 1400
(moze juz to wiesz) ale bios taką częstotliwość pracy zegara bedzie wykrywal

Co do problemu Sławka to nie wiem, jak nowy bios nie pomoze to pewnie plyta
uszkodzona
Pozdrawiam
Grzegorz