Re: SL-75DRV4 - kilka problemow. Przylaczam sie do pytania...

Autor: Sławek Molenda (jeszua_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 15:00:29 MET

On Sat, 23 Feb 2002 14:09:54 +0100, Piotr Molski
<pmolski_at_saxon.pip.com.pl> wrote:

>Ten sam problem :-( Plyta Soltek 75DRV2, Athlon 1,6, zworki ustawione
>chyba prawidlowo, ale procesor zglasza sie jako 1,4....
>Co prawda nie walczylem jeszcze z tym problemem zbyt dlugo, bo musialem
>pracowac, ale teraz czas na porzadne ustawienie komputera...

A ja wczoraj siedziałem ponad 4 godziny, dziś prawie tyle samo.
Ustawienia zworek już na pamięć znam i przetestowałem praktycznie
wszystko, łącznie ze zmianą napięcia pamięci i AGP (na zasadzie, a
może to właśnie to). Tylko cholera dalej Athlon nie chce tego łyknąć.

Tylko, że u mnie jeszcze są problemy ze startami komputera (nie
systemu), a to już kompletnie mnie dobija :(

Pozdrawiam