Re: Problem z d?więkiem

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 10:43:36 MET

> Witam, mam plyte glowna ESC K7S5AL ze zitegrowanym dzwiekiem. Wszysko
> dziala pieknie i ladnie dopuki nie odpale jakiejs gry. Jak odpalam Deus-
> ex'a to czasem mam dzwiek przez okolo 5 do 7-u sekund po czym sie wiesza
> (dzwiek nie komp). Przy AvP2 dzwiek siada natychmiast. Aby go odzyskac
> musze restartowac kompa. Za to w q3 gram i gram i na brak dzwieku nie
> narzekam. Za kazda podpowiedz bede wdzieczny.

Ha ! Miałem ten problem na Shuttle AK31, objawy identyczne... odpalam FIFA
2002 i po minucie cisza....
Ktoś mi tutaj udzielił odpowiedzi (BIG THX), a wystarczy przeinstalować
stery od grafiki na jakieś starsze tzn <22.50 albo <21.88.
Ja w każdym razie zainstalowałem 21.81 i wszystko pięknie działa...

Pozdrowienia

Desperado