Problem z dwiękiem

Autor: Pacior (dpacior_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Feb 2002 - 09:52:59 MET

Witam, mam plyte glowna ESC K7S5AL ze zitegrowanym dzwiekiem. Wszysko
dziala pieknie i ladnie dopuki nie odpale jakiejs gry. Jak odpalam Deus-
ex'a to czasem mam dzwiek przez okolo 5 do 7-u sekund po czym sie wiesza
(dzwiek nie komp). Przy AvP2 dzwiek siada natychmiast. Aby go odzyskac
musze restartowac kompa. Za to w q3 gram i gram i na brak dzwieku nie
narzekam. Za kazda podpowiedz bede wdzieczny.
A byblbym zapomnial uzywam win 98 se. I o kopie odpowiedzi prosze na priva,
bo mam male problemy z sciaganiem newsow.
Dzieki.

--
Pozdr.    	    	    	    	    	    	mailto:dpacior_at_poczta.onet.pl