Re: Problem chyba z plyta MicroStar 6323

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 18:23:10 MET

Użytkownik <seba_g_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:1f72.00000d18.3c751d85_at_newsgate.onet.pl...
> Nie wiem co jest, ale znajomy ma problem, jak mi sie wydaje z ta troche starsza plyta (MICROSTAR 6323 ver.1/ PIII 800/128
RAM-100). Jak wlaczam kompa nie zglasza sie nic, nie ma wogole startu biosu (zero beepka). Nie wlacza HDD ani monitora, nie mozna
otworzyc CD. Jest na plycie dioda, ktora sie zapala. Ale np. jak odlacze tasme od HDD lub od CD to wtedy CD sie otwiera i HDD
startuje ale monitor dalej ciemny.
> Podmienilem wszystko, nawet zasilacz inny, pozostala tylko plyta. Czy mam ssadzic ze plyta jest walnieta?
> Moze macie jakies info jak to ruszyc?

A płyta nagle przestała działać czy może nowy nabytek ?

Znam tę płytę, zworka do guzika power jest w poprzek (trzeba się przyglądnąć
napisom) - może znajomy źle podłączył kabelek i dlatego nie startuje .

Czyściłeś cmos i zworka jbat jest przełączona na normal (1-2) ?
Czy kolega przypadkiem nie czyścił cmosu przy włączonym komputerze
lub zasilaczu ? (mogła ulec uszkodzeniu)

BTW.
Jak Ci się uda ją odpalić to napisz na kpejot_at_skrzynka.pl to Ci podeślę
fajny przerobiony biosik dla ver 1.x (dokładnie dla oem Fujitsu-Siemens
MSI 6323F1 v1.2 ale dla 1.x jest wspólny bios) - ustawienia fsb, timing'i, Suspend to Ram itp.

PeJot