Problem chyba z plyta MicroStar 6323

Autor: seba_g_at_interia.pl
Data: Thu 21 Feb 2002 - 17:17:10 MET

Cze

Nie wiem co jest, ale znajomy ma problem, jak mi sie wydaje z ta troche starsza plyta (MICROSTAR 6323 ver.1/ PIII 800/128 RAM-100). Jak wlaczam kompa nie zglasza sie nic, nie ma wogole startu biosu (zero beepka). Nie wlacza HDD ani monitora, nie mozna otworzyc CD. Jest na plycie dioda, ktora sie zapala. Ale np. jak odlacze tasme od HDD lub od CD to wtedy CD sie otwiera i HDD startuje ale monitor dalej ciemny.
Podmienilem wszystko, nawet zasilacz inny, pozostala tylko plyta. Czy mam ssadzic ze plyta jest walnieta?
Moze macie jakies info jak to ruszyc?

Dzieki
Wasja