Re: karta muzyczna i glosniki

Autor: gLiNa (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 15:56:05 MET

> hm... ty nie slyszysz - ja widocznie mam lepszy sluch.

A moze ci po prostu przestaly brzeczec monety w portfelu po zakupie audigy ?
ok, zartowalem ;)

> ma porowniania. A moze to awe64 jest 10x gorszy od awe32 i dlatego nie
> rozumiem jak mozna nie odczuc roznicy? Mam wrazenienie ze ten twoj test na

To akurat mozliwe. Niektore Awe64 byly naprawde lipne, podobnie bylo z
awe32. Nie wnikajmy w to.
Szumy generuja tez wszelkie wejscia analogowe (oczywiscie wyciszyles
wszystko co niepotrzebne przy odsluchu ?).

Po prostu rozsmieszyl mnie tekst:
"dziwiek jest o niebo lepszy,
bardziej soczysty, pelny, w zwiazku z tym i efekty odawane w czasie
rzeczywistym brzmia zupelnie inaczej"

Uwazam ze tak nie jest i tu sie nic nie zmieni.

> Jesli bym mial live 5.1 na pewno bym nie zmienial,
> ale jak bym mial kupic cos nowego to nie zastanawial bym sie dlugo nad
> audigy.

W takim wypadku tez bym bral audigy (dlatego ze jest nowsza i bardziej
przyszlosciowa).

BTW ludzkie ucho nie slyszy dzwieku ponizej -80db . S/N w livie to -92db a w
sb Audigy -100db

--
Mikołaj Gliński - gLiNa
###   glina2_at_silesianet.pl / GG: 810761 / ICQ: 17403689    ###