Re: ECS K7S5A - co kulna robię źle???

Autor: Karol Susicki (karlsen_at_polbox.com)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 11:56:07 MET

Użytkownik "Henry(k)" <henrico_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Paweł Pregiel" <pawelp_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości

> Ekran starszego typu - Daewoo - zresztą wybrany z listy dostępnych i

I tu jest pies pogrzebany a nie w plycie glownej. Przy monitorach nie PnP
wykrywanie musi byc wylaczone bo inaczej komp pokazuje taki wlasnie zielony
pasek. Nie wiem czy dotyczy to tylko nowych detonatorow czy starych tez ale
tak jest. Czyli niepotrzebnie taszczyl go do serwisu :)

Karol Susicki
www.karlsen.com.pl