Re: Zapchana glowica

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 11:38:37 MET

Użytkownik "Janusz" <jan_osk_at_osowa.gda.osk.pl> napisał w wiadomości
> czy ktos moze mi doradzic jak odetkac glowice w drukarce atramentowej -
nie
> pisze jeden kolor .?)

Ja zrobilem tak (glowice mam w cartridge'u): Wez spodek, nalej do niego z
0,5 cm wody.
Wstaw do tej wody cartridge na pare godzin.

Potem zapusc drukowanie kilku kartek (w kolorze).

Mi pomoglo gdy w Lexmarku Z31 po 3 miech. nieuzywania drukarki, zasechl tusz
na glowicy.

Jesli glowice masz w drukarce, to nie wiem...

pozdrawiam
Gozdek