Abit KT7-RAID - jaki maxymalny procek ?

Autor: Metalman (rafalmaz_at_poland.com)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 11:38:53 MET

Witam

Przymierzam sie do zmiany procka z Durona 800 na cos wiekszego.
Jaki maxymalni procek bedzie chodzil na tej plycie ?. Chce kupic
Athlona.
Z tego co widze w biosie to 1.3 pojdzie ale nie wiem jak jest z 1.4, co
do XP
to plytka tego raczej nie bedzie chciala obslugiwac. Jezeli ktos juz
wymienial procka
na takiej plycie to prosze podzielic sie uwagami. Chce sie upewnic co do
mozliwosci
plyty zanim ewentualnie ja zmienie i wsadze jakiegos Athlona XP.

Dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam