Re: Jaka 17-tka?

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 22 Feb 2002 - 10:07:33 MET

> Wiam wszystkich.
>
> Po wielu latach męczenia sie z Belinea 14'' nadszedł
> dla mnie czas na zmiane monitora. Zastanawiam sie
> nad trzema poniższymi 17-tkami:
>
> 1. LG 755 FT
> 2. Highscreen 1797 DX
> 3. NEC FE700+

Osobiście polecam NEC'a FE700+. Jakiś czas temu miałem ten sam dylemat i po
prostu kazałem w sklepie podłączyć sobie różne rodzaje monitorów do tego samego
PC'eta i porównałem. Najlepiej (pomijając SONY za 2 tys.) wypadł właśnie ten
model. I chociaż wtedy musiałem wysupłać dodatkowe 200PLN (dzisiaj są one
trochę tańsze ;-( )to tego nie żałuję. Opłacało się. Obraz super. Lepszy niż
sławny CTX Futura. Gwarancja 3 lata "door to door". Czego chcieć więcej.
Pracuję w 1024x768 przy 85Hz.

pozdr
bosk'y