Autor: Albercik (leno_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 09:26:31 MET
> Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić jak jest naprawdę - czy może sprzedawca
> wprowadził mnie w błąd?
> pozdrawiam
> Filip
>
Nio sprzedawca miał rację - on może sobie dać nawet 3 miechy.
Jeśli na pamięci masz wieczystą gwarancję to też raczej producenta.
Więc jesli masz problem po 2 latach to idziesz (lub wysyłasz) do serwisu
producenta i pokazujesz mu kiedy kupiles - faktura, paragon, lub tą kartę
gwarancyjną z wpisaną datą. Musi Ci to uwaględnić.
Po prostu sprzedawca nie będzie się obciążał klientami przez okres dłuższy
niż ma na to ochote - przyjęło się że przez rok.
Nie jestem sprzedawcą ale to rozumiem.
Pozdrawiam
Albercik
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:19:03 MET DST