Jak to naprawdę jest z gwarancją Logitech'a?

Autor: Boczarek (korofil_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 01:07:32 MET

Poszedłem dziś do sklepu by kupić klawiaturę Logitech'a i dowiedziałem się
od sprzedawcy, że polski dystrybutor udziela na nią (jak i resztę produktów)
roku gwarancji, mimo, że w instrukcji jak byk stoi 5 lat. Klawiaturę
kupiłem, bo tak czy inaczej mam zaufanie do jej jakości. Ciekawi mnie jednak
jak jest rzeczywiście z tą gwarancją. Czyżby firma o takiej renomie
pozwalała, aby któryś z dystrybutorów skrócił pięciokrotnie okres
gwarancyjny? Przecież to musi wpłynąć na sprzedaż (mylę się?) niekorzystnie.
Ja za swoją klawiaturę dałem 160pln i ewentualną awarię przeżyję, ale jeśli
ktoś wydał 6 stów na zestaw z myszką optyczną i po roku coś padnie to.....
Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić jak jest naprawdę - czy może sprzedawca
wprowadził mnie w błąd?
pozdrawiam
Filip