Problem z kartą GForce MX200 TV OUT

Autor: Serwis (serwisik_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 07:28:29 MET

Witam wszystkich
Zainstalowałem wczoraj Sterowniki Do tej karty i po czasie stwierdziłem iż
nie działa TV OUT na którym mi najbardziej zależało .Sterowniki instalowałem
z płytki dostarczonej wraz z kartą pod win 98 . Są opcje do włączenia TV OUT
oraz wyboru wyjścia (kompozyt i SVideo) ale to wszystko jest nieaktywne .
Mam włączoną opcję Clone i widać dwa monitory w właściwościach .
Proszę o wszelką pomoc dotyczącą instalacji tego sterownika (kabel zrobiłem
na wyjście kompozytowe).