Re: Dysk WD400BB, WD400EB cd...

Autor: Krzynek (krzynek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Feb 2002 - 05:35:02 MET

> Do Krzynka:
> wyniki powinny (!) byc oczywiscie odwrotne
> (tzn. BB powinien byc SZYBSZY)
> ale czy aby NAPEWNO warunki pomiarow dla tych dyskow
> sa IDENTYCZNE ???
> (najlepiej: jeden dysk na drugiej tasmie (jako D:) i testujemy)

Dzieki!
OK! Tak tez zrobie - niestety zaraz mam weekendowy wyjazd
Test przeprowadze w niedziele i o wynikach poinformuje!
A tak przy okazji, to czy np wydajnosc dysku moze blokowac plyta glowna lub
cos innego,
czy na dysk nie ma "nic" wplywu.
Moze ta plyta po prostu "nie moze wiecej" - Tak dla jasnosci, to jest to:
DFI CA64TC (VIA 694T) i CELERON 1200 MHz

Pozdro
    Krzynek