Re: Karty dzwiekowe oparte na technologi A3D3.0 Aureala moze ktos doradzi?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 17:14:51 MET

Użytkownik "DaRK" <dark_at_ragnarok.prv.pl> napisał w wiadomości

> ok 100-130 zl, ale szczerze mowiac nie polecam CI tego zaklupu. Nie nie
> ze wzgledu na sama karte, jej wykonanie czy jakosc dzwieku bo tu nie ma
> sie do czego przyczepic ale ze wzgledu na support. Po prostu juz go nie
> ma. Sa problemy ze sterownikami pod win2k (A3d 3.0 tu nie dziala -
> jedynie 2.0). W winXP nie udalo mi sie niestety uruchomic a to jedna z
> glownych zalet tej karty.
> Za to polecam Ci produkty Herculesa (np. Fortissimo II na chipie Cirrus
> Logic). Wbudowany tu system Sensaura3D obslugujacy zarowno EAX jak i A3D
> powinien Cie mile zaskoczyc.

Wielka szkoda bo strasznie napalilem sie na ta karte ze wzgledu na podobno
bardzo realistyczny dzwiek 3d, piszesz ze ten Hercules obsluguje Eax i A3d ?
hmm dobrze sobie z tym radzi ? nie gorzej niz Vortec ? jesli tak to podejme
to alternatywne rozwiazanie tylko powiedz ile mniej wiecej moze ta karta
kosztowac pewnie od razu ja kupie:)