Re: Karty dzwiekowe oparte na technologi A3D3.0 Aureala moze ktos doradzi?

Autor: DaRK (dark_at_ragnarok.prv.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 17:06:48 MET

"posazek" <posazek_at_interia.pl> wrote in news:a52k3o$661$1_at_news.tpi.pl:

> Uzytkownik "Tomasz Bombelka" <tbombelka_at_hcm.com.pl> napisal w
> wiadomości news:slrn.pl.a79em8.tq9.tbombelka_at_zion.hcm.com.pl...

> na
>
> Dziekuje za odpowiedz, ile ta karta moze kosztowac w przyblizeniu ?

ok 100-130 zl, ale szczerze mowiac nie polecam CI tego zaklupu. Nie nie
ze wzgledu na sama karte, jej wykonanie czy jakosc dzwieku bo tu nie ma
sie do czego przyczepic ale ze wzgledu na support. Po prostu juz go nie
ma. Sa problemy ze sterownikami pod win2k (A3d 3.0 tu nie dziala -
jedynie 2.0). W winXP nie udalo mi sie niestety uruchomic a to jedna z
glownych zalet tej karty.
Za to polecam Ci produkty Herculesa (np. Fortissimo II na chipie Cirrus
Logic). Wbudowany tu system Sensaura3D obslugujacy zarowno EAX jak i A3D
powinien Cie mile zaskoczyc.

--
pozdrawiam,
DaRK  <==ULVER==>         mailto:dark_at_ulver.prv.pl