Re: ile na 1min AVI?

Autor: artkor (artcor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 02:04:11 MET

On Wed, 20 Feb 2002 22:04:19 +0100, "bad.worm" <bad.worm_at_poczta.fm>
wrote:

>Sorry, jeśli NTG, ale jest mi to pilnie potrzebne: ile zajmuje
>minuta filmu nagranego do AVI z jakością powiedzmy VHS(telewizja)
>i dźwiękiem stereo? Chcę zgrać prawie 3 godzinny film na dysk i
>nie wiem, czy wystarczy na nim miejsca, a kompresowanie do DivX
>nie wchodzi w grę-komputer, na którym film będzie zgrywany na
>100% nie pociągnie takiej kompresji. Po prostu na jednym kompie
>zgrał był to do AVI, a u siebie kompresowałbym do DivX.

Wszystko zalezy od tego w jakiej rozdzielczosci chcesz to zgrywac,
jakim kodekiem i z jakim dzwiekiem.
Jesli masz slaby komputer i chcesz to najpierw zgrac jakims
malostratnym kodekiem to przy 384x288x25fps i 44.100KHz 16bit stereo
dzwieku minuta moze zajac nawet 50-60MB

Zobacz na alt.pl.divx, ten temat byl na grupie pare dni temu, tam
znajdziesz informacje jakiej rozdzielczosci najlepiej uzyc i jakich
kodekow.