ile na 1min AVI?

Autor: bad.worm (bad.worm_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 22:04:19 MET

Sorry, jeśli NTG, ale jest mi to pilnie potrzebne: ile zajmuje
minuta filmu nagranego do AVI z jakością powiedzmy VHS(telewizja)
i dźwiękiem stereo? Chcę zgrać prawie 3 godzinny film na dysk i
nie wiem, czy wystarczy na nim miejsca, a kompresowanie do DivX
nie wchodzi w grę-komputer, na którym film będzie zgrywany na
100% nie pociągnie takiej kompresji. Po prostu na jednym kompie
zgrał był to do AVI, a u siebie kompresowałbym do DivX.

--
Pozdrawiam      Bad Worm __   _
http://www.gusnet.prv.pl<_ / |_>