Re: POMOCY!!! Padła mi elektronika w HDD, chce te dane

Autor: artkor (artcor_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 21 Feb 2002 - 01:45:37 MET

On Wed, 20 Feb 2002 16:01:48 +0100, "Luki105" <luki105_at_tenbit.pl>
wrote:

>Dysk Segate 40GB U Series 5, jest na gwarancji czy jest jakas firma, ktora
>potrafi to naprawic, bo mam miec wymiane na nowy dysk, wiec serwis
>gwarancyjny raczej tego nie zrobi.
>Mam tam bardzo wazne dane, moze da sie caly dysk naprawic???
>Firmy odzyskujace dane sa b. drogie, wiec moze jakis serwis, wymieni ta
>elektronike, z dysku, ktory ma walniete cos innego niz elektr.
>Prosze o pomoc, gdzie i za ile mozna to zrobic.
>Jestem z Trojmiasta, ale m-ce nie ma znaczenia, moge go dostarczyc w prawie
>kazde m-ce w Polsce.

> [...]
Zobacz na Allegro, a najlepiej pozycz taki od kogos znajomego na
godzinke. To jeden z najpopularniejszych modeli obecnie kupowanych,
napewno ktos bedzie taki mial. Podmien na chwile elektronike (to
naprawde proste jak kij), zgraj wszystko na cdeki a potem oddaj ten
walniety dysk do serwisu i niech ci wymieniaja na nowy jesli chca,
tylko przypilnuj ich jak beda ci go oddawac -> nowy dysk = nowa
gwarancja :)