POMOCY!!! Padła mi elektronika w HDD, chce te dane???????

Autor: Luki105 (luki105_at_tenbit.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 16:01:48 MET

Dysk Segate 40GB U Series 5, jest na gwarancji czy jest jakas firma, ktora
potrafi to naprawic, bo mam miec wymiane na nowy dysk, wiec serwis
gwarancyjny raczej tego nie zrobi.
Mam tam bardzo wazne dane, moze da sie caly dysk naprawic???
Firmy odzyskujace dane sa b. drogie, wiec moze jakis serwis, wymieni ta
elektronike, z dysku, ktory ma walniete cos innego niz elektr.
Prosze o pomoc, gdzie i za ile mozna to zrobic.
Jestem z Trojmiasta, ale m-ce nie ma znaczenia, moge go dostarczyc w prawie
kazde m-ce w Polsce.

Za pomoc BARDZO dziekuje. (prosze o przeslanie rowniez na priva:
mefiu_at_poczta.onet.pl)

Pozdrawiam
Lukasz Siemborski