Re: help, WinXP - super NIEstabilny system

Autor: Remigiusz Weska (rew_at_simple.com.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 14:10:35 MET

Użytkownik "Oli" <olqo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> miechy
>
> ja robilem tez niedawno upgrade, gdybym mogl to pokazalbym Ci
> fakturke, ze nie jest "lewy" :-|

Nie miałem na myśli pochodzenia sprzętu, tylko że jakies podzespoły nie
chodzą tak jak powinny ;)
Ten sprzęt co masz powinien śmigać bez problemów, przynajmniej z GeForce (z
Radeonem nie testowałem)

Spróbuj zainstalować poniższą łatę, mi w jednym przypadku pomogło
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q270/7/15.ASP

A i jeszcze z tym upgrade z Win98/Me jest problem, po pewnym czasie zaczyna
się sypać, lepiej instalować "na czysto" albo robić upgrade z Win2k

Remek