Odp: help, WinXP - super NIEstabilny system

Autor: Oli (olqo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 13:49:45 MET

> Znaczy sie sprzęt pewnie masz jakiś lewy bo jak zrobiłem upgrade dwa
miechy
> temu tak jeszcze ani razu mi się nie zwiesił ani nie zresetował, naprawdę
> jest stabilny.

ja robilem tez niedawno upgrade, gdybym mogl to pokazalbym Ci
fakturke, ze nie jest "lewy" :-|

Poszukaj w poprzednich postach jest patch dla AMD, jak on nie
> pomoże to przetestuj pamięć i kartę grafiki.

i chyba tu jest problem

karta grafiki chyba cos robie, a dokladniej stery.

po 4 restarcie wyskocczylo okienko, ze sterownik radeon
robi blad w stosie czy cos takiego

wlasnie sciagam nowe

BTW jak zdzialac aby system autoamtycznie wylaczal kompa po kliknieciu
"wylacz komputer"?

dzieki
pozdr
()l()