Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 11:34:20 MET

Użytkownik "eMGieB" <emgieb_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Hi!
>
> I musi to bcy wina plyty glownej tak ? Bo ludziom dzialaja tony
> sprzetu na USB a to bidulko nie dziala aparacik? :>
>
> Znaczy co? Qpiles psshitsa? :)
> --

To po pierwsze, a po drugie to odbiegacie panowie od tematu tego postu ,
osobisie uwazam ze procek AMD jest OK a to ze sa problemy z USB to ma sie
nijak do samego proca - to problem niedopracowanego chipa (i wystepuja tylko
u niektorych) , nigdy nie pojawi sie taka konfiguracja Plyta + proc co by
wszystkim dogodzila i ze wszystkim dzilala bez problemu. To jest poprostu
technicznie niewykonalne , zawsze zanjdzie sie jakies urzadzenie ktore
sprawi problem .
Czekamy na nowe chipsety, moze beda lepsze od obecnych.

PS. Skladam kompy w firmie z czego wiekszosc to duronki i athlonki (cena) i
zeden z moich klientow nie narzeka z problemy z usb,
plyty to glownie MSI i ECS (cena :((() ale jest OK , a nie jest tego malo ok
1-3 dziennie.

PS2. Sam uzwywam cel1000_at_1260 na Abit BH6 i jestem zarabiscie zadowolony,
ale nastepna konfiguracja bedzie juz na jakims XP'ku

--
Pozdrowienia
ZenoN