Re: [bios]

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 05:51:08 MET

From: "2late" <deadlog_at_wp.pl>

> Mam w biosie taką opcję i nie mam pojęcia co to jest:
> Spread Spectrum modulated
> Jest w tej samej sekcji co parametry do przetaktowywania i zmiany
> napięcia.

Według podręcznego "modlitewnika" Entera:
"Spread Spectrum Modulated - zalecane jest uaktywnienie tej opcji.
Działanie tej funkcji polega na redukowaniu zakłóceń elektromagnetycznych
poprzez płynną zmianę częstotliwości w zakresie ok. +/- 1 proc aktualnie
ustawionej wartości. Jedynie w przypadku, gdy mamy kłopoty ze stabilnością
sprzętu i szukamy przyczyny problemów, możemy wyłączyć tę funkcję"

Pozdrowienia
Roman K.