MSI GeForce2 MX200 T32S - problem z tv-out

Autor: Grzegorz \ (gops_at_kki.net.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 23:40:17 MET

Posiadam ta karte i mam problem z podlaczeniem jej do
telewizora - na karcie mam wyjscie s-video a w telewizorze euro.
Na poczatku kupilem przejsciowke do telewizora euro->s-video i
podłaczylem kablem który byl z karta graficzna ale obraz był
czarno-biały. Po kupieniu nowego kabla s-video obraz jest
kolorowy, ale napisy i krawędzie na telewizorze sa zamazane,
np. nie mozna przeczytac tekstów na pulpicie i programach.

Gops.