Re: Cuda z wentylatorem........???????

Autor: Wladyslaw Skoczylas (Desoft_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 13:59:56 MET

> Kupiłem we wrześniu 2001 roku płytę główną Asus AV7133A.
[....]
> 18 lutego, a więc po tygodniu znowu przy włączeniu komputera wentylator
> zaczął buczeć i po
> kilkunastu sekundach uspokoił się. Dzisiaj rano buczał dłużej - ale też
> doszedł do normy.
[....]
> Nie mam pojęcia co się dzieje......czy znowu trzeci jest padnięty...czy to
> całkiem inna przyczyna.

Wina wiatraczka.
Próbuj wytargować wiatrak na łożyskach kulkowych. Jest to trzecia naprawa na
gwarancji, masz prawo zarządać zwrotu pieniędzy (dokładne dane patrz:
gwarancja).
Te wentylatorki na łożyskach ślizgowych tak mają. Po prostu nie działają za
długo, a jak jeszcze dostaniesz jakiejś gorszej firmy to sam widzisz.

Lepiej mniej, a lepiej - W.I.Lenin
Władysław Skoczylas

Masz problemy z poczta? Zaloz sobie bezpieczne konto!
>>> http://poczta.interia.pl/