Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 09:02:51 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
> jestem studentem piątego roku informatyki . piszę prace magisterską
właśnie
> o procesorach. jeden z rozdziałów ma tytuł jak w temacie postu

bledy w procesorach, czyli np. seria P3-1.13GHz na jadrze Coppermine, blad
F00F w Pentium, niekompatybilnosci NexGena, niedorobione FPU Cyrixa itp.

A slyszales o niekompatybilnosci P4 + Windows 2000 + Oracle ?? ;-)
Akurat ja pracuje w instytucji rzadowej i zmuszeni zostalismy do wymiany
starego serwera Oracle - zreszta wysluzonego P133 Mhz na P4 1,5 ghz. Okazalo
sie ze zestaw ten w polaczeniu z Windowsem 2000 Serwer i bazami Oracle
wywoluje konflikt co jak wyczytalismy jest domena procesorow P4. Naszczescie
wypuscili jakis path ale co dowodzi ze procesory Intela nie sa pozbawione
wad i niekompatybilnosci.