Re: Twardy dysk i nóżki.

Autor: c_apitan (c_apitan_at_wp.pl)
Data: Tue 19 Feb 2002 - 07:53:17 MET

Użytkownik "Tomek Grabowski (Floyds)" <floyds_at_klienci.pkobp.pl> napisał w
wiadomości news:a4re6t$h3t$1_at_news.tpi.pl...
> Witam.
>
> Mam pytanko odnoście twardego dysku.
> Zmieniałem dzisiaj połączenie dysku twardego na płycie głównej i
> stwierdziłem że jego jedna nóżka, w łączu 40 pinowym (obok pustego pinu -
> nad nim) jest jakby wciśnięta do połowy.

Sprawdz na odwrocie plyty czy niewidoczna z gory polowa
wystaje. Jezeli tak to lutownica i lekko przygrzej (uwazaj na zimny lut).
Jezeli nie widac tzn.ze zlamana.

  P o z d r a w i a m  !!!
MINISTERSTWO INTERNETU RADZI:
"Powazne inwestycje wymagaja natychmiastowych dzialan"
c_apitan_at_wp.pl
c_apitan_at_poczta.onet.pl